افتتاح و انجام خدمات بانکی برای انواع حساب های قرض الحسنه پس انداز و جاری حقیقی، حقوقی و مشترک و ارائه تسهیلات قرض الحسنه مبتنی بر کسب و کار، تجاری، ازدواج، مسکن، خیریه، زیارتی و فرهنگی، با حداکثر 3 درصد کارمزد، جزو مهمترین خدمات صندوق به حساب می آیند.
استفاده از خدمات بانکداری قرض الحسنه صندوق، شامل افتتاح حساب و استفاده از تسهیلات مزبور، برای عموم آزاد است و متقاضیان محترم، لازم است با داشتن مدارک شناسایی معتبر، جهت افتتاح حساب به صورت حضوری به شعبه صندوق مراجعه فرمایند.
انجام امور مربوط به وصول چک از کلیه بانک ها و موسسات عضو سیستم چکاوک، در سریع ترین زمان ممکن، با استقرار نظام جامع پرداخت نماچک در صندوق، بدون دریافت کارمزد انجام میشود.
استفاده از خدمات وصول چک (کلرینگ) نیز انحصار به اعضای محترم صنف قرض الحسنه ندارد و کلیه دارندگان حساب میتوانند، چک های دریافتی خود را جهت وصول و واریز به حساب نزد صندوق، به باجه های مستقر در شعبه صندوق تحویل نمایند.
افتخار داریم، با انجام کلیه انتقالات و حواله جات بانکی، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک اینترنتی و موبایلی، ارائه پایانه های فروشگاهی شتابی و سامانه کیف همراه شتابی، متصل به حساب های صندوق، به عنوان یکی از صندوق های پیشرو در زمینه خدمات الکترونیک بانکی در خدمت مشتریان خود باشیم.
سامانه های خدمات الکترونیک بانکی صندوق عبارتند از:
- سامانه بانکداری اینترنتی (اینترنت بانک)
- سامانه بانکداری همراه (همراه بانک)
- سامانه تلفن گویای بانکی صندوق (تلفن بانک)
- سامانه انتقال وجه آنلاین بین بانکی (ساتنا و پایا)
- سامانه اطلاع رسانی پیامکی صندوق (SMS بانک)
- سامانه واریز آنی با شناسه پرداخت بانکی
- سامانه ارائه و مدیریت پایانه های فروشگاهی (POS)
- سامانه کیف پول الکترونیک همراه
- سامانه پیگیری تلفنی معوقات وام ها
مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه، اعطای وام به نیازمندان با حمایت های مالی و تسهیلات صندوق از جمله فعالیت هایی است که با دغدغه های فرهنگی و خیریه هیئت مدیره و مدیران صندوق، به طور مداوم در کنار سایر فرآیندها و امور جاری صندوق در حال پیگیری می باشد.
علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات صندوق، از طریق راهگاه های ارتباطی ذکر شده در قسمت «,,,ارتباط با ما»,,, یا مراجعه حضوری به شعبه صندوق، با خدمت گزاران خود در ارتباط باشند.